O firmie

Akces-Bis
Akces-Bis
AKCES GROUP Spółka z ograniczona odpowiedzialnością Sp.k. dostarcza nowoczesne rozwiązania, które dzięki wysokiej jakości pomagają w sprawnym i dynamicznym funkcjonowaniu wielu branż przemysłu i wielu firm. Specjalizacja firmy w produkcji precyzyjnych wyrobów wykonanych z tworzyw sztucznych i stopów metali lekkich, a także elementów wyposażenia takich jak: listwy meblowe, uchwyty meblowe lub inne akcesoria meblowe, czyni nas liczącym się na rynku partnerem handlowym.

Informacje

Akces-Bis

AKCES GROUP Spółka z ograniczona odpowiedzialnością Sp.k. zostało założone 01.11.1991 r. pod nazwą: Wytwarzanie Artykułów z Tworzyw Sztucznych. Data założenia firmy jest jednocześnie datą rozpoczęcia działalności. Przedsiębiorstwo od początku swego istnienia zajmuje się zaopatrzeniem branży meblowej w akcesoria z tworzyw sztucznych, drewna i metalu, świadczymy również usługi w zakresie projektowania wykonawstwa form wtryskowych, wykrojników, tłoczników i lakierowania detali .
Lokalizacja firmy w pobliżu dużych zakładów meblowych sprzyja dynamicznemu rozwojowi.
Głównym kierunkiem działalności firmy jest kompleksowe zaopatrzenie producentów mebli w potrzebne do produkcji akcesoria meblowe. Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu klientów prowadzimy również sprzedaż wysyłkową na teren całego kraju.
Swoją ofertę kierujemy zarówno do producentów mebli, jak również do projektantów wnętrz, firm projektowych oraz tych wszystkich, których cieszy realizacja własnych pomysłów.

Drugim równoległym profilem naszej firmy jest produkcja komponentów wykorzystywanych w branży AGD. Do grona naszych odbiorców należą między innymi: LG, WHIRPOOL, PHILIPS, FAGORMASTERCOOK oraz wielu innych.
 

 Stosowane przez AKCES GROUP Spółka z ograniczona odpowiedzialnością Sp.k. technologie produkcyjne to między innymi:

  • przetwórstwo tworzyw sztucznych odbywające się poprzez formowanie określonych detali metodą wtrysku i wytłaczania
  • dekoracja i nakładanie powłok zdobniczych technikami: termodruku, tampodruku, malowania natryskowego, sitodruku (hot stamping), napylania próżniowego.

Firma systematycznie zwiększa udział kosztów pośrednich związanych ze sprzedażą , reklamą, pakowaniem, dystrybucją w ogólnych kosztach związanych z produkcją.
Zmiany proporcji wymienionych kosztów przynoszą jednak wymierne korzyści jeżeli chodzi o zdobywanie nowych rynków zbytu oraz utrzymanie wypracowanej wartości obrotów handlowych na stałym poziomie.